51

ایک ‘منتخب’ نے ترقیاتی منصوبوں پر لوگوں کو گمراہ کرنے کی کوشش کی ہے، احسن اقبال

پاکستان مسلم لیگ (ن) نے وزیراعظم عمران خان کو چیلنج کیا ہے کہ وہ سابق حکومت کی جانب سے مکمل کیے گئے سڑکوں کے منصوبوں میں بدعنوانی کی نشاندہی کریں۔

جمعرات کو میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مسلم لیگ (ن) کے رہنما احسن اقبال نے کہا کہ ایک ‘منتخب’ نے ترقیاتی منصوبوں پر لوگوں کو گمراہ کرنے کی کوشش کی ہے۔

انہوں نے کہا ، “حکومت چین اور پاک فوج کے تیار کردہ منصوبوں پر الزامات لگارہی ہے۔ وزیراعظم کو قوم کو بتانا چاہیے کہ ایف ڈبلیو او اور این ایل سی کے منصوبوں میں کرپشن کیسے ہوئی۔”

احسن اقبال نے وزیر اعظم پر الزام لگایا کہ وہ چین پاکستان اقتصادی راہداری (CPEC) کے دشمنوں کے ہاتھوں میں آلہ کار بن رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ قومی اسمبلی میں سات دن تک کورم کا نہ ہونا وزیراعظم پر عدم اعتماد کی علامت ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ صدر ڈاکٹر عارف علوی کو وزیراعظم کو پارلیمنٹ سے اعتماد کا ووٹ حاصل کرنے کی ہدایت کرنی چاہیے۔

مسلم لیگ (ن) کے رہنما نے کہا کہ ملک سرمایہ کاری مخالف ریاست میں تبدیل ہو چکا ہے۔

“وزیر اعظم نے مائیکرو اکنامک کو تباہ کر دیا ہے۔ مٹیاری لاہور ٹرانسمیشن لائن منصوبہ 2018 میں شروع کیا گیا تھا۔ بجلی کی قیمت بڑھا کر مانگ کم کی گئی ہے۔ حکومت پاکستان کے لیے ایک لعنت بن چکی ہے۔ اس نے تین کے دوران تاریخی قرضے لیے ہیں۔ سال ، “اس نے برقرار رکھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں