23

وزیراعظم عمران خان نوجوانوں کی ترقی کے چار نئے پروگرام شروع کریں گے۔

وزیراعظم عمران خان (کل) بدھ کو یوتھ ڈویلپمنٹ کے نئے پروگرام کا آغاز کریں گے اور نوجوانوں سے میگا کنونشن سے خطاب کریں گے۔

وزیراعظم عمران خان کل کامیاب جوان پروگرام سے فائدہ اٹھانے والوں سے میگا کنونشن سے خطاب کریں گے۔ وزیراعظم نوجوانوں کی ترقی کے لیے چار نئے پروگرام بھی شروع کریں گے۔

وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے امور نوجوانان عثمان ڈار نے کہا کہ کامیاب جوان مرکز کے نام سے ایک پروگرام شروع کیا جائے گا جس سے ملک بھر کی 137 یونیورسٹیوں کے 25 لاکھ طلباء مستفید ہوں گے۔

پروگرام کے تحت، یونیورسٹی کے طلباء کو کیریئر کاؤنسلنگ، اسکالرشپ، جاب پلیسمنٹ اور بزنس سینٹر حاصل کرنے میں سہولت فراہم کی جائے گی۔

مزید یہ کہ ملک میں کھیلوں کے فروغ کے لیے ٹیلنٹ ہنٹ کا بڑا پروگرام شروع کیا جائے گا۔ عثمان ڈار نے کہا کہ 12 مختلف کھیلوں میں نئے ٹیلنٹ کو قومی سطح پر پذیرائی ملے گی۔

اس مہینے کے شروع میں، کامیاب جوان پروگرام نے اپنے دو سال مکمل کیے اور وفاقی حکومت کی جانب سے ایک لاکھ سے زائد نوجوانوں کو روزگار اور ہنر فراہم کرنے کے لیے کارکردگی رپورٹ جاری کی گئی۔

کامیاب جوان پروگرام کے سربراہ، وزیراعظم کے معاون خصوصی برائے امور نوجوانان عثمان ڈار نے 6 نومبر کو وزیراعظم عمران خان سے ملاقات کی تھی اور نیشنل یوتھ ڈویلپمنٹ پروگرام کی دو سالہ کارکردگی رپورٹ پیش کی تھی۔

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی زیر قیادت وفاقی حکومت ملک بھر کے 100,000 سے زائد نوجوانوں کو روزگار، ہنر اور فنی مہارت فراہم کرنے میں کامیاب ہوگئی۔

کارکردگی رپورٹ کے مطابق وفاقی حکومت نے گزشتہ عرصے میں 35 ارب روپے سے زائد تقسیم کیے تھے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں